Blog Forum Gdańsk 2010


Właśnie zostałam ucieszona informacją o tym, że uczestniczyć będę w pierwszej w Polsce konferencji naszej blogerskiej braci – Blog Forum Gdańsk 2010.

Blog Forum Gdańsk 2010

Bardzo mnie to cieszy, bo będzie to niezwykła okazja do spotkania innych zapaleńców, nie tylko książkowych (chociaż na tych cieszę się najbardziej, mam nadzieję, że będzie nas sporo). Ale też program sam w sobie jest ciekawy. Można w nim znaleźć między innymi dyskusje na te tematy:

– „Wolność słowa vs. odpowiedzialność za słowo”,

– „Czy blogerzy mogą być wolni?”,

– „Psychologiczne i społeczne mechanizmy blogowania”,

– „Kierunki rozwoju blogosfery?”,

– „Wrażenia, emocje, smaki: Jak mówić o pasjach i zainteresowaniach na blogach?”.

Mam nadzieję, że będzie tak interesująco, jak się zapowiada 🙂 Czy ktoś z Was też się wybiera? Jest szansa na spotkanie oko w oko?

6 thoughts on “Blog Forum Gdańsk 2010

  1. Każdy z tych tematów dotyka mnie bezpośrednio, więc bardzo cię proszę:
    albo zalinkuj jakieś reportaże, albo sama notuj i napisz po powrocie dokładne relacje z WNIOSKAMI, co?

Usuwane są wszelkie komentarze wulgarne, a także reklamy. Zdobądź się na odwagę podpisania swej wypowiedzi.

